dijous, 18 de febrer del 2010

GUILLEM CABESTANY ANUNCIA LA SEVA RETIRADA A FINALS D'AQUESTA TEMPORADA


Guillem Cabestany ha anunciat, en un comunicat, que a finals de temporada penjarà les botes.

Dimarts, aprofitant el Noia-GEIEG, els hi va comunicar als seus companys d'equip.

--------------------------------------------------------------------------------

El jugador del Noia Freixenet d'hoquei patins, Guillem Cabestany, ha anunciat la seva retirada al final d'aquesta temporada. Cabestany, de 34 anys, penja els patins per fer el pas a les banquetes. Són 16 anys a la màxima categiria que l'han convertit en un dels millors i més respectats jugadors de l'hoquei actual. Cabestany ha jugat en equips com el Liceo de la Corunya, el Reus, l'Igualada, el Noia en dues etapes o el Vilafranca. Campió del Món i d'Europa amb la selecció espanyola, internacional amb Catalunya, Guillem Cabestany ha guanyat també dues Copes del Rei (amb el Noia 2008 i amb el Reus 2006), una supercopa d'Europa (Igualada 1999) i una supercopa d'Espanya (Reus 2007). El davanter nascut a Sant Pere de Riudebitlles sempre ha destacat per la seva capacitat golejadora (ha fet 218 gols en l'última dècada només a la Ok LLiga) però no ha estat només un canoner. La seva intel.ligència a la pista, la seva bona visió de joc i el seu caràcter l'han convertit en un jugador complert.

Ara a Guillem Cabestany li agradaria traslladar la seva llarga trajectòria de les pistes a la banqueta i posar d'aquesta manera al servei de la seva passió (l'hoquei) la seva formació (ha estudiat INEF) i també l'experiència (de fet en l'actualitat és el coordinador de la base del Noia i porta 20 anys treballant amb els equips inferiors dels clubs on ha militat).

EL PERQUÈ DE LA RETIRADA

"Després de molts anys com a jugador d'hoquei ara voldria traslladar la meva experiència a les banquetes. Que per què vull ser entrenador. Doncs per passió i per formació. Perquè tots aquests anys he estat treballant pensant en aquesta possibilitat. He estudiat INEF, he fet els cursos d'entrenador català i estatal, he estat durant 20 anys fent d'entrenador d'equips de la base, he assistit a cursos específics i a xerrades tècniques. Tot amb l'objectiu d'intentar ser entrenador quan acabés la meva carrera.

I també hi ha molt de passió. Perquè l'hoquei és la meva passió des que vaig agafar l'estic per primer cop. Hi he dedicat totes les meves energies, amb la màxima responsabilitat i professionalitat, conceptes que ara m'agradaria seguir aportant des de les banquetes. Perquè m'ha arribat el moment difícil de penjar els patins i tinc unes ganes bojes de seguir a l'hoquei, i de ser el responsable d'un projecte esportiu".

(noticia treta de la web : www.cenoia.com)

Des d'aquestes línies, et desitgem tota la sort del món en aquesta nova etapa. Esperem que tinguis els mateixos éxits ( o més ) que fins ara. T'ho mereixes!!!