dimecres, 17 de febrer del 2010

Diumenge es constitueix la plataforma Riudebitlles Decideix!

La Plataforma pel Dret a Decidir de Sant Pere de Riudebitlles, des de la qual es promou una consulta a Riudebitlles pel proper 25 d'abril, crearà la seva Comissió organitzadora el proper diumenge 21 de febrer a les 7 de la tarda a les Escoles Velles.

Totes aquelles persones que vulguin col·laborar per tal de tirar endavant tots els temes relatius a la Consulta, poden assistir a l'assemblea de la constitució de Riudebitlles Decideix! o es poden posar en contacte amb la plataforma a través del correu electrònic: riudebitllesdecideix@gmail

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Primerament, i sense que se'm malinterpreti, estic d'acord amb la consulta, doncs hi votaré a favor.

Però em fa molta ràbia que retallin el nom del 'meu' poble, estic cansat de veure'l retallat a les indiacions a les carreteres i ara va i els mateixos del poble el retallen. L'argument que he sentit d'alguna persona que diu ser de 'Riudebitlles' (que no sé si té a veure amb la consulta o no) és que 'no crec en sants!' DONCS JO TAMPOC!!! però el 'meu' pobles es diu SANT PERE DE RIUDEBITLLES, m'agradi o no.
Per aquesta regla de 3, hauriem de dir 'anoia' a sant sadurní d'anoia i 'mediona' a sant quintí de mediona.
NO FEM RIURE, SIUSPLAU.

Anònim ha dit...

Doncs jo estic a favor de la consulta i votaré en contra... i també el meu poble es diu SANT PERE DE RIUDEBITLLES.

PONT NOU ha dit...

El tema aquest de l'oblit del nom del sant sembla ser que ve de que quan la República, en un afany per laïcitzar ho tot, es va canviar el nom del pobler per simplement Riudebitlles. Crec que això dona alguna pista sobre la mena de bestiar a la que ens enfrontem. Deuen ser els nets o besnets. Molt trist voler anul·lar part de la pròpia tradició i història, simplement perquè no es sigui creient. Jo no practico, però mai a la vida faria una cosa així. Per tant, jo també soc de SANT PERE DE RIUDEBITLLES.

Anònim ha dit...

vaja quina colla carregats de romanços...

Ara haurem de dir club pati sant pere de riudebitlles o club esportiu sant pere de riudebitlles...

O sigui una colla carregats de romanços

Anònim ha dit...

calma a tots! en el manifest es parla de Sant Pere de Riudebitlles. POdeu veure-ho al bloc.