dissabte, 9 de maig del 2009

El Centre de Dia a Sant Pere de Riudebitlles

Em crec en el deure d'informar i donar resposta a totes les preguntes que pot fer-se la població davant del coneixement dels centres de dia PRAS (Programa Rural d'Assistència Social) de la comarca.

El Centre de Dia a Sant Pere és el principl projecte i pacte de govern entre PSC-GIR i CiU. No és fàcil fer un centre d'aquestes proporcions acabada de començar la legislatura ja que requereix un espai amb unes condicions específiques i concretes, amb bon accés i situació adequada.

L'Ajuntament no disposa de cap edifici que compleixi els requisits. Només disposa d'un terreny en el qual es pot arribar a construir l'edifici i així hi estem treballant des de l'inici de la legislatura.

Quan el Consell Comarcal de l'Alt Penedès em va convocar a la reunió del PRAS per fer un centre d'atenció integral a les persones grans en l'àmbit rural ja vam posar a la seva disposició el terreny i la voluntat de l'Ajuntament per tirar-lo endavant per poder-lo construir a Sant Pere i mancomunar-lo amb Torrelavit, Sant Quinti i El Pla. Tot i que vaig demanar al Conseller Comarcal Sr. Jesús Salius la seva col.laboració per construir el Centre de Dia a Sant Pere veig que la meva petició no ha servit de res perquè s'ha decidit construir-lo a Torrelavit pels motius que sigui.

Però no desistirem del nostre projecte. És evident que no disposarem dels 110.000 euros que la Generalitat subvenciona per a la construcció del Centre, no obstant el tirarem endavant. De fet es disposa d'una subvenció confirmada de 250.000 euros del Pla Únic d'Obres i Serveis de la Generalitat per construi l'edifici que en la seva planta baixas tindrà el Centre de Dia.

Farem tot el possible i n'aconseguirem la seva viabilitat ja que altres projectes més costosos s'han dut a terme al poble i aquest no és menys necessari que d'altres, sinó tot el contrari. Aquest és el nostre compromís amb la gent gran de Sant Pere.

Montserrat Esteve
Regidora CiU de Benestar Social

10 comentaris:

iaia maria ha dit...

Algu pot dir-me com va anar ahir, la trobada sobre el poum.

Tenia macrame i va ser impossible anar-hi...quin greu em sap!!

Anònim ha dit...

Jo hi vaig anar però no vaig poder entrar. Les més de 5000 persones que omplien la sala m'ho van impedir. I és que creix tant Sant Pere que ja fa fàstic!!!!!

Anònim ha dit...

algú sap qui ha arrencat la pancarta d'Esquerra de la plaça de l'Ajuntament?

Anònim ha dit...

els mateixos que van pintar la façana de l'Ajuntament?

el flautista ha dit...

Montserrat, ben dit, aquest del Jesus Salius, farà tot el possible contra la gent de Sant Pere.

Espero que mai tingui ni veu ni vot, si un dia s'ha de fer un institut a la vall del Bitlles, segur que el posa a Sant Quinti o Torrelavit. Els arguments seran sobretot econòmics...jajaja

DON LIMPIO ha dit...

I una altra pregunta: Algú sap quan pensen treure tots els papers que han penjat aquests bruts a faroles i contenidors de brossa? Aquests volen ordenar i preservar el poble? Si el seu projecte se sembla a com porten el tema de la difusió d'informació, és a dir, emmerdant, millor que es retirin i a vagin a construir hivernacles i portin forces moros i negres que les treballin, que potser seran el futur del nostre poble, els futurs dansaires de festa major, portadors de la mulassa, etc...
Vaja tela!!!

Anònim ha dit...

don limpio, se te n'ha anat la flapa. fes-t'ho mirar.

Anònim ha dit...

don limpio calma't fill meu, que per gent fora de lloc com tu encara hi ha gent que els donarà suport...no cal menyspreuar...arguments, arguments i arguments.

Només calia dir: quant pensen netejar de les faroles i les parets els papers que van penjar?

Amb la resposta les persones llestes ja en treuen les seves conclusions.

Siau.

kina barra ha dit...

El resentiment del perdedor, fa que aquest intenti perjudicar a l'equip de govern, que a la vegada representa el 75 per cent dels riudebitllencs.
Un personatge aixi hauria ni de poder ser candidat a l'alcadia de Sant Pere.

Gracies per res, Salius.

DON LIMPIO ha dit...

Gràcies per les lliçons, sr anònim de les 12:07, però m'afeito sol de fa molt temps, no necessito ningú que em digui com m'haig d'expressar, per tant el que estàs fora de lloc ets tu. Això és un fòrum obert a totes les opinions, aquesta la meva, i em reafirmo quan dic que SI són una colla de bruts quan per fer difusió de les seves coses emmerden els carrers, i SI és una opció que han manifestat aquests senyors com a alternativa a la creació de sol industrial la construcció ´d'hivernacles, i no són invencions meves, els hivernacles avui en dia els fan anar gent amb els pitjors sous que acostumen a ser immigrants del pitjor nivell, que SI són negres i moros. I si no t'agrada la meva caricatura, senyor finet de pell, no em penso posar guants per escriure aquí, per tant tu mateix, però NO et necessito per saber el que haig d'escriure aquí i on calgui.